Elifkskl Sksksksks değerin gayet iyi benim 11 di adetimin 22 ci günü 1 hafta sonra da gebe olduğu mu öğrendim
mommyjean Sksksksks canm adetine kaç gün var yumurtlama olmuş ama döllenme oldu mu belli değil belki betan yükselir 6-7 gün varsa adete
Gizem2312 Sksksksks 0.100 yazıyor. 100 yazmıyor ki. Gebe olmayanlarda 0-5 arasında oluyor beta hcg. Olanlarda 5 ten büyük olur
Elifkskl Sksksksks daha erken benm de progesteron 11 çıktığında beta da 0 dı tam 1 hafta sonra beta hcg 97 çıktı
happysos Sksksksks iyi çıkmış yani yumurtlama olmuş 10 ve üzeri yumurtlama oldu anlamına gelir 21. Gün mü yaptırdın
afrasil Sksksksks suan değil canım bu değer bu ayı gösteriyor adetin 21. Günü verdin demi esin nereye gitti askeri personel mi 😀
Sksksksks afrasil askeri personel 10 gunde 3 gun gelıyo canım rahım fılmıne kaldım rahım fılmı cektır sonucun ıyı dedi
afrasil Sksksksks esin sperm tahlili vermismiydi seninle konuştuk ama unutuyorum artık kafam karışıyor . Neredesiniz canım benim eşimde askeriye personel suan güzel yerdeyiz ama 2022 yazın tayinciyiz
Sksksksks afrasil hataydayız canım cok kez konustuk bu sefer ısmı degıstırdım esımın sonucları iyi canım şükür
afrasil Sksksksks ama bu isimdeyken de konuştuk canım veya buna benzer bir isimdi . Bende adeti bekliyorum . Ovulasyon testi aldim ve son kez sadece femara kullanacam . Benimde isim filme kaldı sorun çıkacak diye çok korkuyorum gerçekten yoruldum artık