Ozlemyeni
Aşı olayını tam bilmiyorum çok karışık bir durumdayız. 15 Şubat’ta köy okulları tüm kademelerle açılacak. Babam 55 yaşında köy okulunda idareci o bile daha aşılanmadı. Ben yüz yüze eğitim başlamadan 1 Mart’ta izne ayrılıcam. Seminer dönemi hariç 1 Eylül’e kadar okul yok bana. Emzirme döneminde aşı yapılıyorsa yaptırırım. Bakalım ne olacak 🤷🏻♀️