mavilibisey normalde idari izinlerle ilgili şöyle bir durum var alıntı yapıyorum; 2020/8 sayılı Cumhurbaşkanlığı Genelgesinde kimlere idari izin verilebileceği belirtilmiş olup bunun yanı sıra “bu personelin amirinin izni dışında görev mahallinden ayrılmayacağı ve hizmetine ihtiyaç duyulanların çağrıldıkları anda görevlerine dönecekleri” hükme bağlanmıştır.
Aslında bu da yine okul idaresinin ya da diğer kamu yöneticilerinin insiyatifine kalmış bir durum. Dilerim okul idareniz anlayışlı karşılayıp yüzyüze eğitime çağırmaz.
Ama 32. Haftadan sonra çıkacağınız gebelik izninde göreve çağırma gibi bir durum söz konusu değil. Zaten 3 hafta çalışıp gebelik iznine çıkacaksınız bu yüzden okul da 3 hafta için sizi çağırmaz diye düşünüyorum. Çünkü 3 hafta sonunda siz gittiğinizde yeniden bir ders programı yapıp yerinize öğretmen bulmak veya derslerinizi bölüştürmek için tekrar uğraşmazlar. En baştan sizi izne çıkartıp işlerini tek seferde hallederler. Şahsi görüşüm.