Laviniaaaa haklısın aslında mühim olan sağlıklı olması. Bir sıkıntımız yok binlerce kez şükürler olsun. Ama çok merak ediyorum dün uyuyamadım. 2 saatkik uykuyla gittim ama kapatmış bacaklarını erkek olabilir dedi kordın mu acaba dedim emin değilim dsdi. doktorum kzı olabilir dedi. Ondan önce 3. Ayda erkek olabilir dedi. Kafam allak bullak. Başka bi doktora gitsem diye düşünüyorum artık doktoruma yazdım olmadı hususi bunun için gidicem napiyim.