Gamzeek Kızlar 33.haftamdayım dün doktora gittim kilosu 2064 gr , boyu 39 cm dedi eşimin ve benım boyumu sordu eşim 1.78 ben 1.60 ım.. Bebeğiniz kısa ve zayıf dedi sizlerin bu haftalarda nasıldı doktor böyle demese takmazdım ama gece hiç uyuyamadım😔
Dilanbozkurt Gamzeek canım kilosu normal bence . Çünkü benim 32 de 2.150 gramdı. Boyuda 45. Evet boyu bi tık kısa olabilir ama. Bol kalsiyumla toparlanacaktır. Üzme Kendini. Bebekler hemen büyür gelişirler❤️ Sabah akşam sütü eksik etme
Sen1meleksin Gamzeek 33+4 de gitmiştik 2500 gr 47,7 cm di benim oğlan kilosu önde zaten öle demişti.💙
OguzYavuz_25 Gamzeek hiç üzülmeyin benim arkadaşımın eşi ve kendi siz ve eşinizden 10 ar cm daha uzundu bebek 2.800 be 49 cm doğdu 38 haftayı geçe ama doğduktan sonra şişti ve büyüdü genetiği sağlam zaten sağlığı da iyiyse hiç takılmayın😅
Gamzeek Dilanbozkurt Çok teşekkür ederim böyle takıntılarım yok aslında sağlıklı olsun yeter derim ama dün doktor öyle diyince uyuyamadım.. Tavsiyeniz uyacagım tekrar sağolun 😘
Gamzeek Sen1meleksin Boyunu gectım kızım olacak zaten Minyon olsun 🥰 ama kilosunada zayıf dedı 😔 özellikle yediğiniz birsey varmı
Gamzeek OguzYavuz_25 Boy genetık kılo da öyle mi bilmiyorum yiyorum ama ne kendım nede bebiş almamıs sanırım çok haraketlı olduğum için
Cansu_92 Gamzeek benim de 33+3te 2300 gr 46 cm dedi ama çok korkuttu beni normal doğum yapamazsın diye karnında ne kadar küçük o kadar iyi diyor da yavruma nasil büyüme derim🤦♀️☺
Gamzeek Cansu_92 Masallah sağlıklı olsunlarda 😊 dünden beri çok üzüldüm niye zayıf diye ama şükür sağlıklı dedim yapacak borsey yok
[silindi] Gamzeek Merhaba, canınızı sıkmayın sonuçta genetik gibi duruyor. Anne da baba da bir miktar kısa çocuk da sizin çocuğunuz sonuçta minyon çıtı pıtı olabilir. Ama fiziksel özellikler yetişme koşullarına göre değişiklik gösterir bilimsel olarak da. Gelişim cağında basket oynar ve beslenme olarak dikkat ederse boyunda artış olacaktır genel olarak. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin gerisi önemli değil 🌿
Oysul Gamzeek bence de hiç üzülmeyin. Doğduktan sonra da toparlar zaten. Sağlığı da yerindeymiş maşallah bebişe annesi 🧿🧿
OzgeSahin2 Gamzeek muz ye canim bol bol muz cok kilo aldiriyor.Bide duzenli beslen ögünlerini atlatma.3 tam ögün 3 te ara ögün yap aralarda da muz ,kuruyemis,yogurt gibi seyleri bolca ye. Bide kaşar peynirine cok kilo aldiriyo diyolar.
Sen1meleksin Gamzeek muz ve yumurta haşlamasını özellikle yemiştim ama şimdide bende kilosu çok diye dikkat ediyorum yememe içmeme şeker şüphesinden dolayı
Gamzeek OzgeSahin2 bitamesiniz çok tesekkur ederim gercekten dizide motive eden insanlar olsun hep inşallah hayatınız da💚🤲
Toprakdag Gamzeek canım bence kilosu çok geride değil Banu çiftçi nin kitabında 2200gr ortalama veriyor kg ni biraz kalsiyum alımını çoğalt toparlarsin gönlünü ferah tut bir de bu kg boy doktorun ölçümüne cihaza göre değişir bu kadar küçük bi fark için bebeğini de üzme 😉
Gamzeek Toprakdag sizede canı gönülden çok tesekkur ederim burası iyiki var sizde aynı sekılde inşAllah böyle sürelerde sizinde mutlu eden motive eden insanlar olsun hayatınızda💚🤲
Toprakdag Gamzeek amin tatlım. Birde vitamini demiri düzenli kullan aksatma demir ilacı almadan çay kahve süt 1saat önce ve 1saat sonra (en az) ara olsun birde meyve ile al benimki de 1hafta kadar gerideydi toparladık Allah’ın izniyle en önemlisi miadını doldurması hafta olarak kilo sonra geliyor 😉
Alinamoms Gamzeek genetik diye bir durumda var ne kadar beslenirsen beslen sizden gelen kromozomu alıyor bebek daha fazlası olmaz. Ya ananya benzer ya baba ee ikinizde kısaysanız kime benzicek sütçüye mi 🤣🤣 benimde bebeğim ayına göre kısa bizde de babamız kısa ona benziyor mesela aman sağlıklı olsun da boşver çokta uzun olunca bişey olmuyor yani.