minisinannesiiii
kendisi de hamile olan çocuk doktoru arkadaşımın bu konudaki görüşü:
“Manüel veya elektronik bir süt sağma makinası bence gerekiyor çünkü ilk zamanlar özellikle bir anda göğüsler dolabiliyor ve bebek emse dahi sağma ihtiyacı olabiliyor yoksa mastit riskin artıyor bide sonrası için süt gelirse stok yapmak için iyi oluyor. Süt poşetleriyle bir miktar dondurucuda saklamayı planlıyorum ilerleyen dönemde hastalık olur ilaç kullanmam gerekir emziremem veya sütümde bir azalma olur o stok yaptıklarımı veririm. Ekstra bir durumda bebeğe yine sağdığın sütü vermeye çalışırken meme başı şaşkınlığı olmasın diye ya fincanla besleme tekniği var ya da ağzı kaşık olan biberonlar çok daha ideal. Ben onun için hastalarıma da biberon ve emzik almayın diyorum, çünkü anne sütü de bebek emdikçe artıyor ama biberona alışan bebek anne memesini sonra çok zor tutuyor.”