Bence basitinden de olsa alınmalı , çalışan anneler biraz daha pratik olanını tercih etmeliler özellikle devamlı sagacaklari için ,çalışmayan evde emzirebilirim devamlı diyenlerde basitte olsa manuelde olsa alırsanız iyi olur diye düşünüyorum,çünkü ilk zamanlar süt terbiye olana kadar akiyo agriyo ediyor bir sürü sorun oluyor, sagarsaniz fazla sütünüzü hem ziyan olmaz hem ağrı yapmaz hem mastıt riskinden kurtulursunuz ,ben bide dışarı çıkarken falan sağar biberona koyar öyle çıkardım emziremeyexegim yerde o kadar kolay oluyordu ki benim için esim şimdi doğumda lazım olursa alırız dedi önce tamam dedim sonra yok alalım yine basitlerinden bile olsa hiç olmazsa fazla alan sütümü sagar yada ağrım olursa göğsümu boşaltmak için illa lazım olur dedim alcaz bizde 🙂