Cramel Kevakar doktoruna söyle ona göre vitaminler var ondan yazsın canım ben 11. Haftadan beri ona göre vitamin kullanıyorum çok da memnunum
Kevakar Cramel teşekkür ederim gittiğimde söyleyeyim karnım çok şiş kendimi 5 aylık hamile gibi hissediyorum 😢
Vahide-azra Kuru kayısı veya kuru erik öneririm yatmadan önce ya da sabah aç karnına, yemeden bende çıkamıyorum, çok ıkınma zorlama sıkıntı olur Allah korusun
77Ozge77 Gün kurusu kayısıdan al 2 tane ye 1 bardakta sıcak su iç ben öylebuldum çözüm bi de activia kayısılı yoğurt iyi geldi
Love-in Kevakar hiç sağlıklı bir tavsiye değil. Ama bende kesin çözüm olduğu için sana da önermek istedim. Neskafe üçü bir arada. İkisi bir arada ya da sade neskafe olmuyor. Aç karnına çok sulu olmayacak şekilde ( bir çay fincanına yarısına gelecek kadar. Klasik su bardağının yarısına gelecek kadar su ile) bildiğimiz şekilde hazırlayıp tüketebilirsin. Sabah aç karnına olmak çok önemli.Tabiki yapıp yapmamak sana kalmış. Ama kayısıdan bile etkili olduğunu düşünüyorum. Bir de senin için geçerli mi bilmiyorum ama sigara sorunsalı var. Gebelikte bir anda sigarayı kestiğimiz ya da azalttığımız için de çok fazla bu sendrom oluyor bence. Doktorun izin veriyorsa en azından barsaklarını çalıştırmak için bir tane içebilirsin belkide. 😐
Kevakar Love-in sigara kullanmıyorum ama hamilelik öncesi de vardı bende kabızlık şuan 2 katına çıktı çok rahatsızlık veriyor malesef🥺
Cramel Kevakar vinalac verdi bana probiyotik multivitamin 32 haftalık olduk hala onu kullanıyorum. Bende aynı senin gibiydim şişkinlik kabızlık oluyordu
tatlissannee Boll sıvı ve meyve 🍇🍐🍎🍊bende bir ara oldum hatta basur memesi yaptıı şişti ☹️ Ama hemen hemen 1 aydır meyveyi bol tüketiyorum özellikle kivi portakal çok seviyorum ve her gün en az 2 kere çıkıyorum ve meme geçtii😃 Benim deneyimim tabiki herkeste aynı şey olurmu bilemem canım ☺️
zerana Kevakar demir hapı kullanmaya başlayınca geçiyor. Şimdi sakın bitki çayı falan içme. Muz patates gibi gıdalardan uzak dur. Bol su iç. Ligli beslen
Love-in zerana bende de demir hapı ile ciddi kabızlık oldu. Bir çok kişiden de bunu duyuyorum. Demir hapı kabızlık yapar diye. İlk defa demir hapı iyi gelir diyeni duydum. Şaşınım şu anda.
zerana Love-in bende feci bir rahatşama yaptı bağırsaklarda. Hangisini kullanıyorsunuz? Ben gynoferon kullandım 3 palet. Şimdi maltofere geçtim.