Aysesss KezibanUan doktor mu dedi canım benim de düşük cıkıyor bende bebegime gevecek diye korkuyorum
EbrKzlky MehZey bebeğimin doğduğu hafta guatrının sınırın bi tık üstünde olduğunu öğrendik sürekli takipte kaldı 1 hafta sonra sınırın altına düştü kendiliğinden hiç bi yan etkisi olmadan geçti gitti
Alyasibel Tiriod kanseri geçirdim ömür boyu kullandığım ilacım var, ve şuan ikinci çocuğuma hamileyim Allah’ın izniyle birşey çıkmaz diye dua ediyorum Rabb’im size de şifa versin inşallah
Aysesss Alyasibel ay meraba siz benim icimi ferahlatırsınız insallah ben hamile kalmadan once daha cocukkenden 6 yasında falanken guatr hastası oldum hipertroid zehirli guatr ama doktor geçer dedi bizde üstüne durmadık evlendim ve guatr bebek icin onemli oldugunu ogrendim bebek yapmadan once hastaneye gittik ve hala guatrm oldugunu ogrendim ve ilac tedavisine baslandı probycil ictim ve hamile kaldım canım ilk 3 ay hamileligimde ilac kullandım sonra doktorum bırakmamı soyledi ve bıraktım cok şükür ilac kullanmama ragmen degerlerim guzel cıkıyor ama sunu dusunuyorum hep bu hastalık bebegime gecer mi kalıtsal diyorlar ya sen ilk bebegini ameliyat olup mu yaptın nasıl oldu gecti mi beni aydınlatırmısın korkuyorum o daha minicik olacak nasıl içsin ilacı hemde benşm yuzumden o hastalıga sahip olacak ilerde o hastalıktan bıkıp keske benim anneö sen olmasaydın derse ben ne diyecem 😭
Oznur_08 MehZey tiroit rahatsızlığın varmıydı gebetik mi acaba bende haşimatoyumda çocuğumun tiroitsiz bile doğma ihtimali var
Aysesss Oznur_08 bende hipertroid zehirli guatr var bende cok korkuyorum bebegime gecer diye bu hastalık
MehZey askanne10 konturolu vardı doğumdan bir hafta sonra kan aldı doktor THS serbest T4 değerlerine bakıldı onda yükselme vardı sizde kan tahlili sırasında istiyebilirsiniz bingildagi çok açıktı internetten baktığım kadarıyla onunla da alakalı olabiliyormus kafatası kemikleri dört parça şeklinde birbirinden açıktı kapanmamıştı güzel ve arada nefesi kesilir gibi oluyordu