058elf MehZey canım kuzenimin bebeğinde yeni doğduğunda çıkmıştı hatırladığım kadarıyla ilacı kırıp eritip çay kaşığıyla veriyodu inşallah bi şey olmaz korkma 🤲🏻
Atsyifn MehZey kardeşim bir haftalikkn mi ne tedaviye başladı şimdi 9 yaşında 6 yaşında tedaviyi bıraktı 😍🧿🧿🧿
058elf MehZey geçti canım sanırım şu an ilaç falan kullanmıyo 4 yaşına girecek hatta kardeşi oldu onunda ilk doğuca tiroid bezlernde tembellik vardı şükür ikisi de sağlıklı şimdi
KezibanUan MehZey anladım benimde troidim yüksek bebekte de olabilir guatr sorunu dediler o yüzden sordum 🙏🏻 İnşallah sag salim düzelir 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Aysesss KezibanUan doktor mu dedi canım benim de düşük cıkıyor bende bebegime gevecek diye korkuyorum
MehZey 058elf iki defadır tahlil alıyor üç günde bir yarın tekrar konturol var ilk değer 8 iken ikincisi 10 çıktı bakalım yarın sonuç ne çıkacak ona göre ilaç vericek
058elf MehZey inşallah iyi çıkar canım sonucu belki düşer ilaca da gerek kalmaz ama dediğim gibi kuzenimde kullanmıştı, Allah ın izniyle iyileşir 🤲🏻
MehZey 058elf insaAllah bugün kan verdik tekrar bakalım hayırlısı olsun erken tedavi edilmedi mi kalıcı hasarlar bırakıyormuş