Hhhzzzlll3545 âmin inşallah valla tabi çocuk bambaşka bisi ama benim baya kötü geçti bi süre düşünmem ben ya 😂😂 ya bide bebiş doğduktan 2 3 sene sonra bi tane daha getiriyomusum ahah allahım 😂😂 bi yandan iki bebiş aynı anda büyümüş oluyo bi yandan kolay bi yandan da zor oluyo