Merhaba güzel annislerrr 😀 Ben 04.04.19 da oglum efeyi dunyaya getirmistim . Vee Rabbim dunyanin enguzel duygusu olan evlat duygusunu tekrardan yasamayi nasip etti bugun idrar testi yaptim cift cizgi cikti heycan mutluluk korku herseyi birlikte barindiran bi durumdayim .. ve arayis icerisine girdim izmirde karatas hastanesi arzu hanimdan memnun kaldim ama hastane uzak geliyor onerilerinizi bekliyorumm ?