babyackgz Allah analı babalı büyütsün ❤Amin darısı başıma valla bende yazmıştım aynıyız diye bi tartışmaya sizi hatırladım ben daha doğurmadım açılmam yok sancı da çok az eve gönderdiler benim ikinci Doğumum sizin ilkmi açılma var mıydı gittiğiniz de beklene bilirdi biraz daha suni sancıyla başlatmak istemiyorum dedi benim doktorum bir hafta daha gün verdi