Nusyaa İlk tüp bebek denememiz başarısız oldu, doktorum bu ay rahime çizik atıp sonraki ay dondurulan embriyolardan transfer yapalım dedi, bu yöntemi uygulayan var mı merak ettim
Busbushatun Nusyaa ılk tedavımde yapılmamıstı 2 tane transfer edıldı bırı tuttu, ıkıncı denememee bole bı yontem var dedı doktorum yaptırdım yıne 2 tane kondu bırı tuttu bı arkadasıma yapıldı gebelık olmadı yapılmadıgında basarılı oldu bence olcagına varıyor ama ınsan yaptırsaydım olurdu dıye dusuncek dıye yararlanıyorlar bence bu durumdan
Sivasss Nusyaa canım bende geçen ay çizik atıldı adeti bekliyorum transfer için bakalım sonuç alırsam yazarım yine
mucizem15 Nusyaa benimde ilk transferim tutmadı ikinci denememde çizik atıldı tuttu çok şükür 🥰 darısı başınıza inşallahh 🤲
Busbushatun Nusyaa bı kzım oldu:) tekrar gebelık ıstedıgım ıcın canım 4 bucuk aylık olduk sımdıde darısı basınıza ınsallah hayırlısıyla
Nusyaa Sivasss adette gecikme oldumu canım çizik sonrası bende adeti bekliyorum transfer için ama 2 gün gecikti
Nusyaa mucizem15 kaçıncı gün embriyosuydu. İkinci denemede farklı başka şeyler yapıldımı. Benim herşey çok yolunda olmasına rağmen tutmadı ve psikolojim çok bozuldu durup durup ağlıyorum sanki diğer denemede olmayacak gibi düşünüyorum çok negatif düşünüyorum
mucizem15 Nusyaa benim 5. gün embriyosu ve aa kaliteydi herşey çok iyiydi yaş faktörü embryolar falan hersey yolundaydı haliyle tuttu gözüyle bakıyoduk ama sonu büyük bi hayal kırıklığıydı malesef. 2 denememde rahime çizik atıldı ve 1 cmlik perde vardı engel değildi ama yinede alınmasını istedim ve çift embriyo transferi oldum 1 tanesi tuttu hamd olsun
Nusyaa mucizem15 ay ne güzel sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏 teşekkür ederim yazdığın için umut oldun bana 😍 bende çok yıkıldım inşallah ikincide sonuç hüsran olmaz
mucizem15 Nusyaa amin canım inşallahh hayırlısıyla Rabbim sanada nasip etsin sonu güzel olsun inşallahh 🥰
Defnenaz Nusyaa ben. İlki kimyasal oldu. 10 gün önce çizik atıldı. Şimdi tek dondurulmuş embriyomun vaktini bekliyorum. Aklıma geldikçe ağlıyorum daha kötüsü sigara içmeye başladım tekrar. Napcam bilmiyorum. O da olmayacak diye düşünüyorum. aynı durumdayız sizinle.
Nusyaa Defnenaz benim kimyasal bile olmuyor canım 5 yılda bir kez bile hamile kalamadım. Benimde iki tane dondurulmuş var. Sigara bende içiyorum. Başka şeylere yönelmeye çalışıyorum ama olmuyor kafam hrp orda yine olmayacak diye çok korkuyorum sürekli dua ediyorum
Nusyaa Canan123 Endometrial çizik kısaca özel bir tıbbi alet ile (Histereskopiyle) rahim ağzında rahim içine girilip ve çizikler atılması işlemi. Bu sayede yeni rahim iç zar dokusu gelişimi sağlanarak, embriyonun tutunma şansı artırılmış oluyor.