Yenianne34 Merhaba tatlım hayırlı olsun allah'ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🙏Benden sana tavsiye hiç kimseye kulak asma çünkü her kafadan bi ses çıkar yeni hamile olduğun için ve daha çok erken cinsiyetini öğrenmen için ben 17.haftamda yani 4 aylık olunca öğrendim kızım olucanı.Ben hamile olduğumu öğrendiğim günden beri şu kelimeler dilimden hiç düşmedi; Allah'ım sağlıklı eli ayağı düzgün Allah'ım aklını ve gözlerini bağışlamış hem ailesine hem de vatanına milletine hayırlı bi evlat nasip et inşallah🙏🙏🙏 Sağlıklı olsunda kız erkek fark etmez Allah'ım ama içimden hep kız geçiyor yinede sen en iyisini bilisin hayırlısı hagisiyse onu nasip et inşallah🙏🙏🙏diye duâ ederim.🙏 En iyisi bu bence duâ edip sabretmek, Allah hayırlısı neyse ve içinden geçeni nasip eder. Geri kalan hersey boş birtek; Allah, Duâ ve Evlat gerçek.🤗😘😍👼🤰🏼❤💞💗