Belirtiler kişiye göre değişiyor canım. Ben hep ekşi acı şeyler yedim başından beri ve Allah’a şükür kusma bulantı hiç yaşamadım. Herkes dedi erkek olur. Bu hafta kızımız olacağını öğrendik. ❤
Belirtilere takılma bence herkesin farklı oluyo.
Sağlıklı olsunlar da bebişler ya erkek ya kız olacak başka seçenek yok 😬