Hay Limonlukekim merhaba bıraktınız mı coraspirini bende kullanıyorum benimde iki genimde heterozigot çıkmıştı şuan 35 haftalık hamileyim bıraktırdı doktorum coraspirni
portakalsekeri Emosss35 merhaba benimde aynı gen homozigot. Hangi folik asit kullandınız ve iğne kullandınızmı
portakalsekeri Emosss35 bende korkuyorum açıkçası öncesinde aspirin kullandınızmı . Bende düşünmeden önce şuan diofol ve aspirin kullanıyorum sonrası süreç nasıl gidiyor bilgi verir misiniz içimde hep bi kuşku var
Edizbeyinannesi Limonlukekim Merhaba bende aynı sizin gibi çıktı sonucum neler yaptınız nasıl ilerledi süreç bilgi verirmisiniz