Limonlukekim Tıbbı genetik bolümünde pıhtılaşma için test yaptırdım diğerleri normal yazıyor sadece birinde MTHFR (A1298C) HETEROZİGOT yazıyor ve bugün gebe olduğumu da öğrendim 3 düştükten sonra bu durumu yaşan varmı ilaç iğne VS kullanan?
portakalcice Limonlukekim ben de de 3 genimde heterozigot var iğne kullanıyorum Çarşamba günü nasipse ultrasonda bakicak ona göre iğneye devam edicez
Sibel2603 Limonlukekim merhaba bende sizinke aynı genim heterozigot aspirin ya da kan sulandırıcı iğne yaptınız mı acaba
Emosss35 Limonlukekim bende homozigottu bu gen 7. Aya kadar folik asit kullandim ve kan sulandirici igne verildi ama benim bir genimde daha mutasyon tespit edilmisti
Nazmel Limonlukekim benim sizinle aynı sadece bu genim heterozigot doktor birşey kullanmana gerek yok dedi
Limonlukekim Pammuk bilemiyorum benim doktorum coraspirin başlamamız gerekiyor dedi igneye gerek yok demişti.
Limonlukekim Nazmel bilemiyorum benim doktorum coraspirin başlamamız gerekiyor dedi igneye gerek yok demişti.
portakalsekeri Emosss35 merhaba benimde aynı gen homozigot. Hangi folik asit kullandınız ve iğne kullandınızmı
Hay Limonlukekim merhaba bıraktınız mı coraspirini bende kullanıyorum benimde iki genimde heterozigot çıkmıştı şuan 35 haftalık hamileyim bıraktırdı doktorum coraspirni