Canım ben ilk 3 ayda çok fazla mide bulantısı yaşadığım için doktorum eczane sabah aç yazar ama sen yemeklerden 2 saat sonra al demişti bi kere sabah aç içiyim dedim yine mide bulantılarım başladı bozdum yine midemi doktorum bu sefer ilacı değiştirdi tüp şeklinde şurup verdi