SeymaAtes yani tercih meselesi arkadasim vardi 20 gunde giderdi ben en son 7 haftalikken gittim ocak ayinda hic gitmedim cuma gidicem iste 12 haftalik olurum bide detayliya gircem bende ultrasona az girme taraftariyim benim de annem der fazla girme ultrasona diye bilincli bi gebeyim surekli doktora gitmem mesela turkiyede her ay gidiliyor doktora ama yurtdisinda 3 kez ultrason hakki var gebelerin o yuzden bende cok ultrasona girme taraftari degilim