Cigdem70
benim doğumda meram tıpta olucak gibi görünüyor. Erken doğum riski nedeniyle 2 gece sancı odasında kaldım (doğumhane salonunda) gözüm korkmadı desem yalan olur :( iki gün boyunca sancı çeken de vardı, açılmayla gelip yarım saat içinde doğum yapıp giden de. Doğum bekleyenler aynı alanda kendi hallerine bırakılmış durumdaydı. Sancıyı ayakta atlatmaya çalışan kadına, sancın varsa yatağına yat diyen asistan dr dan 5 saat sonra gelen ebenin, yatakta sancı mı çekilir ayağa kalk rahatla diyen ebenin ikilemini görünce doğum sürecime sahip çıkmaya ve kendim yönetmeye karar verdim. Doğal doğum kitaplarında hep okumuştum kendi doğumuna sahip çıkmayı ama o an gerçekten idrak ettim. Kısaca ister devlet ister özel olsun mutlaka o ana hazırlıklı olmak lazım.