Fatma_7 oyyy kensimi okudum resmen, kendini ferah tutmaya çalışmalısın, 2 sene beklemişsin bebişimiz olmasa onları yaşamazdık, geçiyor inan bn 25.hafta boyunca kustum hele bazen günde 7 kere. boş , dolu mide hiç fark etmiyordu. kendi moralini yüksek tutmalısın uyum süreci gibi düşün, bazen 2 kere kusardım yaa bebeğime bişey oldu derdim.inanki geçiyor, yavaş yavaş yemeye çalış yemeğini, çok karışık şeyler yeme, ben patates haşlaması ve yoğurt çorbası ile ayakta durdum. suyu bardaktan iç, bende hiç geçmez diyordum şükür şuan 33.haftadayım iyiyim, bebek depolardan alıyor alacağını onun içinde üzülme, totalde 4 kilo aldım herkes ayy az aldın ayy bişey olmasın diye arkamdan atıp tutuyorlar, ama yavruşum 1 hafta önde gelişim olarak. gececek bu günlerin aakın unutma, yavruşlarımızın sağlıkları yerinde olsunda gerisi öenmli değil. şimdi dönerken kasların acayip ağrıyor ama şükür diyorum, midemde yanma var geceleri olsun az kaldı diyip kafamı farklı şeylere yönlendiriyorum