Kızlar bitmeyecek galiba bulantılarım ağlayarak yazıyorum. 12+6 olduk ilaç kullanmama rağmen gün boyu mide bulantısı ve kusma yaşıyorum koku hassasiyeti desen felaket durumda. 9 kilo verdim. Psikolojim bozulmuş durumda günde istem dışı 2 3 kez ağlıyorum. Tam 2 sene boyunca çocuğum olsun diye yalvardım şükür oldu ama yavrumun varlığına bile sevinemiyorum çok üzülüyorum. Dayanılacak gibi değil normal bulantı değil çok ağır bulantı hiç azalmıyor. Eşimle bile yatakları ayırdık aylardır eşime sarılamıyorum mutfağa giremiyorum dışarı çıkamıyorum. Etrafımdakiler hep geçer geçer diyorlar ama bu durumu yaşayan benim nasıl bi şey yaşadığımı bilmiyorlar çok çaresiz hissediyorum kendimi ne yapacağımı bilmiyorum 😭kötü yorum yapmayın lütfen bu durumu yaşayan bilir yaşamayan anlayamaz