28.haftadayım bana da aynısını Diyorlar zayıf hamile kaldım iç karnım da geniş herhalde fazla göbeğim çıkmadı herkez diyor bebek nerde göbek nerde 🤣 Bende evde bırakıyorum göbeği öyle çıkıyorum diyorum valla kimin ne dediği umrunda değil bebeğim iyi sağlıklı olsun da önemli olan o zaten zayıf olmak benim için daha iyi fazla ağırlaşan daha kolay geçer hamilelik inşallah