Medinevurall066 Hanımlar 38+1 deyim. Bugün kontrole gittim doktor bebeğin kilosunun 2750 olduğunu söyledi. Biraz az buldu ve haftaya tekrar kontrole çağırdı. Sizin bebeğiniz 38.haftada kaç kiloydu?
Erkekannesi41 Medinevurall066 genetik yapıyla ilgili benim bebeğim de hep gidiyordu ancak normale döndü yine de bu kiloyla bile doğsa sorun olmaz canım merak etme minyon bir bebek demekki :) bebeğin kilo alması için burada okumuştum muz yiyin diyorlardı bir de protein tabi et yumurta vs
MuratveKubra Medinevurall066 sizin ve eşinizin kaç kilo doğduğu ve sizlerin boyu etkili. Siz de minyonsanız doktprunuz bir sorun olmayacağını genetik olduğunu dile getirmiştir zaten
momy_95 Ben kendim 2 kilo 100 gram doğmuşum bi şey olmaz korkma evet normale göre az ama bi şey olmaz sağlıkla büyür gider
Medinevurall066 momy_95 normalde 25000n üzerinde doğan bebekler için sağlıklı diyebiliyorlarmış ama insanı korkutuyor doktorlar 🤷♀️
Medinevurall066 Erkekannesi41 önceden çok muz yerdim ama kabızlık yaptığı için maalesef şuan pek yiyemiyorum ama et ve yumurta sürekli tüketmeye çalışıyorum. Sağlıklı olsun da doğduktan sonra büyürler dimi Bi şekilde
Medinevurall066 EdaY34 yarın ki kontrolünüzde kaç kilo çıkıcak yazabilirmisin tekrar benimde haftaya pazartesi tekrar kontrolüm var karşılaştırmak için soruyorum.
sue92 Bazı bebişler minyon oluyo👍🏻 Siz kaşar peyniri, yumurta, muz fln yiyebilirsiniz. Bunlar bebeğe kilo aldırıyomuş.
Medinevurall066 sue92 bide aşağı yukarı ultrasondaki kilolarıyla arasında 500 gr fark oluyomuş sanırım
Medinevurall066 Efu aslında o haftaya göre gayet iyi değil mi kilosu ınternette 1300 felan diyo ortalama sizinki biraz dhaa fazla hatta
EdaY34 Medinevurall066 Tamam canım yarın bu yorumuma yanıt verirsen uygulamaya girdiğimde aklıma gelir
Medinevurall066 MuratveKubra benim eşim 4 kilo doğmuş bende 3850 doğmuşum boylarımız da uzun. Ayrıca kardeşlerimiz de kilolu doğmuş. Genetik olacağını sanmıyorum doktor da hiç genetikle alakalı bişey söylemedi. Ama çok sorunlu bir kilo olmadığını söyledi yine de takip etmek istedi
MuratveKubra Medinevurall066 MAŞALLAH baya iyiymiş sizlerin kilosu🙏🏻 Şundan dolayı söyledim genelde doktorlar 3 haftaya kadar sıkıntı görmüyorlar. Sağlıkla alın kucağınıza İNŞAALLAH 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Rotinda17 Okadar da az değil aslında sadece 100-200 gr eksik var tabi bu ortalama bebek kilosu ille her çocuk 3.5 4 kilo doğcak diye bir şart yok sağlıklıysa takma kafana 😊
Medinevurall066 Rotinda17 çok şükür sağlıklı herşeyi yolunda tek kilosunu söyledi bugün doktor. Hayırlıcana gelsin inşallah
aysedemirucar Ben de şu an 38+0daym Perşembe günü 37+3te gttgmde devlete gdiyorm bu arada doktor kilosu otuz altı haftalık olarak görünüyor demsti yani iki yedi yüz gibi falan ama önemli değil sağlıklı olması önemli… Bir de genetik önemli gerçekten ben de küçük doğmuşm eşimi tam bilmiyorum annesi küçükken vefat etmiş onun hakkında pek bilgim yok eşimin boyu uzun mesela doktor boyunun 48 cm.oldugunu söyledi eşim de zayıf sanırım boy ve kılo bobiskoya benzick
Medinevurall066 aysedemirucar bende senin gibi düşünüyorum sağlıklı olsun da yeter. Kiloyu doğduktan sonra da alır ama ben merak ettim sizlerin bebeklerinin kiloları kaç diye