Maviss Sumeyye12 iyi çok şükür elhamdülillah bazen atmıyor sinir oluyorum ama sonra ki gün atıyor . mutlu oluyorum 18+2 olduk Rabbimin izniyle şuan canim
Minnakkkk Malasef canım ya bana da hep 12.haftadan sonra geçer dedıler ama ne yazık ki gecmedı 😔 anneme benzersem yandım o bende 9 ay kusmuş ;( bebeğe dışardan gelen etkilere karşı vücudun aldığı bı onlem dedı doktorum mide bulantısını