Unzile35 Cerenora Demir hapı bende bulantıdan ziyade mide ağrısı çok yaptı. Doktorum özel hastanede oda çok kalabalık en iyi doktor diyor herkes. Devlet hastanesine ayrıntılı oluyor mu diye gidicem sormaya bakalım inşallah orda yaparlar
lhanMerveGler Unzile35 doktor kan şekerine bakar diye birşey yemeden gidiyorum gittiğin zamanda sagolsun hiç birşeye bakmıyor sinir olcam ya 😡
Unzile35 lhanMerveGler kan şekerine sağlık ocağı bakıyormuş canım 20. Haftada dedi 25 te de şeker yüklemesi yapılacak duruma göre dedi doktorum bana
Tahinpekmezim Cerenora acaba erkene mi alsaydim randevuyu? Yoksa haftaya sali uygunmu? Heycandan duramiyorum
Tahinpekmezim Cerenora bu cumaya aldirdim 15+2 oluyor artik netlesir heralde 😀 Valla bu kafa fena kafa 🤪
Bekleyenler Sultan37 benim ikili testi e 3000 de 1 ve 600 de 1 diye yorum yaptı doktor. İyi dedi. Ama dörtlü test isteyeceğim dedi. Yaptırmak istemiyorum. Sonuç iyiyse neden dörtlü yaptırayım. Detaylı ultrason ne zaman oluyor
ozgul23 Unzile35 13+6 da 73 mm yazıyor 12+4te 66 mm di büyümesi yavaş olmuş dedi bana üzüldüm açıkçası
Tahinpekmezim ozgul23 hic sıkma canini guzel beslen muzunu ye kefirini ic hemen toparliyorlar. Benimde ayniydi bana oyle demediler sasiriyorum bazen bazi doktorlara tabi onlar en iyisini bilir ama bizler tedirgin oluyoruz 🕊🤗
Unzile35 ozgul23 yok canım normal 1 haftada anca o kadar büyür zaten 20. Haftadan itibaren fark atacaklar bozma moralini beslenmene dikkat et
Brailolu 14+5 olduk bir kızım❤️var birde oğluşum 💙olcak Allah’ın izniyle hamilelik güzel gidiyor bulantı falan yaşamadım sadece mide gaz problemi var oda oruç tutunca düzeldi oruç tutmak bana daha iyi geliyor
Mervesya Minnakkkk hamıle oldugumu karnıma bakınca anlıyorum basından berı hıc bulantım olmadı sadece aşırı uyku vardı oda gectı normal gecırıyorum 😊
Minnakkkk Mervesya ne güzel yaaaa keşke benım de öyle olsa 😀 ben de bulantılarımdan hamıleyım dıyorum yoksa baktığında hıcbısey yok 😀