Tahinpekmezim canım için rahat değilse, rahat rahat konuşamıyorsan en iyisini yapmışsın. Ultrason çok önemli. Ben de 2 doktora gidiyorum. Bir tanesinin ultrasonu sözde 4 boyutlu hiçbir şey görünmüyor. Ama kendi doktorumunkinde her şeyi görüyorum. Elini yüzüne koymuş yüz üstü yatıyordu😂😂inşallah memnun kalırsın doktorundan.