Sumeyye12 Yunusm123 daha başlarda boyleyiz bakalım ilerleyen aylarda bizi neler bekler ama ne olursa olsun herseye deger
Sumeyye12 Esra___ aynen oyle bende enfeksiyon var sanip habire testler yaptım durdum meger senin dedigin gubiykis
Zulal09 YusEb Merhaba 🙋🏼♀️ Doktorum banada 12. haftamda kız gibi demişti 16 olduk artık kesin olarak kız diyebilirim dedi 💃🏻 Ama yinede alışveriş için acele etmeyin detaylı ultrasondan sonra çıkarsınız dedi 😊
Babydr 17 haftalığım cinsiyetim henüz bebeğimizin pozisyonundan dolayı belli değil 22 haftalıkkende randevum var ozmna gösterir umarım 🙈
Sumeyye12 Ysmyesim aynen canm bende detayliyi bekliyorum artik tam net öğrenip öyle a.verise baslarim artil
Aybukealtintas Sumeyye12 Bizde 16+0olduk🙋♀️🙏👶 12. Haftaya kadar çok rahat bir dönem geçirdim ama şimdi bütün gün kusuyorum ve bas agrısı mide yanması da extrası 🙈
Sumeyye12 Aybukealtintas ben bu haftaya kadar aslında cok kotuydum gittikce iyiye gidio hissediyorum.canm safra kusma var mi sende sabahlari
Unzile35 Kızlar benim doktorum detaylı ultrason yapmayacağını söyledi çok üzüldüm 😔 elimizdeki zaten detaylı dedi ama organlarına falan bakmıyor bunda kafasını boyunu ölçüyor tamam devlet hastanelerinde yapıyorlar mı acaba ? Özele gidiyordum
Sumeyye12 Unzile35 nasil yani canm bide ozel hastane sen istersen yapmali olmalilar cok saçma..devlette de yapiolar hatta onlar illla yapman gerektigini soylerler yani bana oyle denmisti
Cerenora Unzile35 Canım doktorunun ultrasonu çok kaliteliyse kendi de 20. Haftadan sonra ayrıntılı bakabilir. Ama senin için rahat etmiyorsa başka bir yerde yaptırabilirsin sonuçta senin tercihin. Benim doktorun ultrasonu da çok iyi ayrıntılıya vakti gelince kendi bakıyor. bu hafta beyin loblarını midesini gösterdi her yerine baktı. Karnım acıdı resmen 🤕
Polikistikanne 15+6 🤗 11 haziranda cinsiyeti öğreneceğiz. Bel ağrısı ve sabahları mide yanması dışında bir sıkıntım yok şuan ☺
Polikistikanne 15+6 🤗 11 haziranda cinsiyeti öğreneceğiz. Bel ağrısı ve sabahları mide yanması dışında bir sıkıntım yok şuan ☺
Polikistikanne 15+6 🤗 11 haziranda cinsiyeti öğreneceğiz. Bel ağrısı ve sabahları mide yanması dışında bir sıkıntım yok şuan ☺
Polikistikanne 15+6 🤗 11 haziranda cinsiyeti öğreneceğiz. Bel ağrısı ve sabahları mide yanması dışında bir sıkıntım yok şuan ☺
Polikistikanne 15+6 🤗 11 haziranda cinsiyeti öğreneceğiz. Bel ağrısı ve sabahları mide yanması dışında bir sıkıntım yok şuan ☺
Aybukealtintas Sumeyye12 Safra sadece midede birsey kalmadıgında cıkıyor artık, herkesin ilk 3. 4 ay bulantısı olur benim o zaman başladı ve çok baş agrısı yapıyo sonrasında