nilarya canım bende ilk öğrendiğimde 2 haftalık hamileydim. Beta verdim ilk 17 çıktı iki gün sonra 57 3 gün sonra da 330 çıktı ultrasonda kesegörülmedi henüz doktor 15-20 günlük daha o yüzden dedi. Cuma günü 7 haftalık olucam anca gidicem bakalım nasip hayırlısı 🙏