Parla_ Betam şimdi 80.6 gebelik var değil mi? Düşük bir değer mi? Normal mi? Lütfen bilgi verir misiniz
058elf Parla_ gebelik var canım hayırlı olsun, 2 günde bir artışına baktır değerin 2500-3000 üstü olunca keseyi görürsün inşallah😌
Pinavra Parla_ hayırlı olsun canım benimde ilk öğrendiğimde 74,tü iki gün sonra 161 oldu sonra 2000lere fırladı bir haftadan sonra
hilosss07 Parla_ 50 üstü gebelik olarak değerlendirilir. Daha cok yeni hamilesin allah kucağınada almayı nasip etsin🤰🏻
Kct2503 Bende ilk 45.5 la öğrendim iki gün sonra 232 iki gün sonra 545 oldu yarın tekrar kan vericem ☺️