Asyagok öncelikle geçmiş olsun. Benim bebeğimde de tansiyon, plesantada kalsifikasyon gibi sebeplerle gelişim geriliği vardı. 37+2 de doğum yaptım. 2150 ölçüldü 4 gün önceki usg de ama bebeğim 2350 gr doğdu. Belki 2 kilo doğabilir bebeğiniz. Ancak kilo çok önemli değil solunum ve emme refleksi önemli. Ben 32.haftada ciğer geliştirici yaptırdım. Solunumu iyi oldugu için bebeğim küvöze girmedi. Bugün 9 günlük olduk. İçinizi ferah tutun. İnşallah gerek kalmadan taburcu olursunuz 🙏🏼