Guul Minikjelibonum merak etmeyin korkmayında kilosu gayet iyi inşallah en yakın zamanda yan yana olursunuz 🙏🏼
SutlacimiYedimmiBen Zeynepahmett sağol allh razi olsun şimdide ikinci erken doğmasın diye dua ediyorum. Ikizlerin çoğu kuveze giriyor korkma herşey iyi olur canım.
Eeezgi Minikjelibonum yok biz sadece kilo ve beslenme alışkanlığını bekledik. Ememiyodu şimdi de ne bulursa emiyo. Prematüre bebekler gerçekten çok güçlü içinizi rahat tutun 🙏🏻
Minikjelibonum Eeezgi inşallah ya entübe olmasaydı içim rahat olurdu ama olamıyor nedense 😞😞 hafta cok kötü değil iğnede olduk Ama yinede kendi nefes alamıyor
Ebrugur123 Eeezgi benim oglumda 1700 dogdu 5 gundur kuvezde daha nekadar kalir bilmiyorum cok zor bi surec Rabbim sabrini versin 🤲 bu arada bebeginiz emiyor mu ben cok emdirmek istiyorum elektrikli gogus pompasi kiraladim sagip hastaneye goturuyoruZ
Eeezgi Ebrugur123 ben kuvöz sürecinde emzirme sürecine başlamıştım orda emzirdim, eve geldi emiyo hala ama mamayla destekliyoruz 🙂
Arass__ Guul amao ciger geliştircinin etkisinin olması icin en az 1 gün durması lazm bebek karnında vurulduktan sonra 2 gün ideal zatn. Vurulur vurulmaz dogarsa pek bi etkisi olmuyor
Susaminannesiii Asyagok merhaba dogum yaptınız mı? Bende 27 ocakta preeklampsi nedeniyle dogum yaptım 35+0 ama gelişimi 32 de. 1730 gr dogurdum küvözde yavrum. Siz nasılsınız?
Asyagok Merhabalar tansiyonum yğkseldi ve kızım doktorun verdiği günü değil tam 36+0 da dünyaya geldi. Bi süre solunum sıkıntısı yaşamış ama toparlanmış 2100 olarak doğdu şu an 2 kilo ile kğvezde inşallah yarın sabah taburcu olacak
Susaminannesiii Asyagok cevap verdiginiz için tesekkür ederim. ne kadar süre kaldı kuvözde acaba bizim 9 gün oldu. Yeni kilo alımı baslıyor. Birde baş cevresi ve boyu ne kadardı? Gelişim olarak sizinde 2 3 hafta kadar fark var sanırım düzeltilmiş yaşı 36 ya göre mi hesaplayacaksınız?
Asyagok Susaminannesiii düzeltilmiş yaşı bilmiyorum kimse de anlatmadı orda. 6 gün geçmiş umarım bebişiniz çıkmıştır bizimki 3 gün kaldı baş çevresi 33 boyu 44. Gelişim geriliği karın çevresindeydi küvezde kaça kadar düştü bilmiyorum ama biz doğum kilosundan 40 gr eksik aldık hastaneden bi haftada oldu dün kontrole gittiğimizde 30 gr almıştı
Susaminannesiii Asyagok nr yazık ki cıkmadı. Cok şükür fazla bir solumum sıkımtısı crkmedi ama cok minik dogdu. yeni kilo almaya basladı sütüne eoprotein ekleniyor benim kızım 35+0da 1740 gr minicik dogdu. Bugün 16.gün kuvöz yolu bekliyorum hala😓
buseyusuf27 busraa5465 bızımde 1 hafta geriydi cnm takıp yapılıyor hala 3 aylık olduk ama her ay kontrole götürüyorum