Oms canım bebeklerimizde bizler gibi fazla hareket ettiklerinde yorulabiliyorlar. Bazen modları düşük olabiliyor, durgunlaşabiliyorlar. Belki sırtına dayanmıştır hareket ediyordur ama hissetmiyorsundur. Bana da bir kaç saatliğine oluyor bazen, gün içinde en ufak bir kıpırtı dahi hissetmezsen endişelen bence ama doktorunla görüşebiliyorsan mesaj atabilir ya da arayıp sorabilirsin için rahat etsin diye🙏🏼😌