Arkadaşlar bide bu şeker konusunda bilgisi olan var mı? 50 gr lik sekerlı bi su içtim. İçmeden kan verdim içtikten 1 saat sonra tekrar.Doktor bey 160 şeker yüksek yarın yine gel,100 gr şekerli su içip 3 kez kan vereceksin dedı. Bu seker hastalığı genetik dıye bilıyorum, babam şeker yüzünden felc gecırdı gebelik şekeri ile o aynı mıdır bilemiyorum tabide de böyle bir sorunlara karşılaşan var mı?