Saimehayati Kızlar 25+6 hamileyim bugün doktora gittim bebeğim 818 gram geldi. Doktor kilosunun az olduğunu söyledi. Sizin bebekleriniz kac kiloydu .
ilkcan64 Saimehayati 24 haftalık gittiğimde 680 gram dendi ve iyi dediler şimdi seninkine bakıyorum o zaman bizimki de az
Glsssah Saimehayati 26+3de 1100dü ve 4 kiloyu geçtiğimiz için 1 hafta sonra sezeryan olacağım. Sanki dr.lara göre ortası yok illa az kilo yada fazla kilolu diyecekler. Sağlıklı beslenmene devam et arkadaşım son haftalarda yağ depoladıkça kilosu illa artıyor Rabbim sağlıkla doğmayı nasip etsin evlatlarımıza
Saimehayati ilkcan64 ve bana bebeğin kilosunun az olduğu için corospin yani kan sulandırıcı ilaç verdi. Şekerim de 160 çıktı yarın tekrar gelmemi söyledi. İlk hamileliğim pek anlamıyorum da moralim bozuldu.
Saimehayati Dnzz888 evet doğru 818 gram 1 kilo olması gerekıyor şimdi dedı. Bende araştırıyorum heryerden normal yazıyor
Cerennn35 Saimehayati bence gayet normal bende araştırdım 25. Haftada 660 gram olması gerekiyorken sizinki bence iyi neden öyle bisey dedi acaba doktorunuz
Hann Geçen hafta 25 haftalıkken gittim bebeğin kilosu 820 gramdı. Doktor kilosu çok iyi dedi. Gösterdiği tabloda da çizginin tam ortasında çıktı. Senin doktorun neden böyle dedi ki
Gizemaltnr Glsssah bense tam 26.haftada 1100 duk şimdi 31 haftaligim 2100 gram ve doktorum 3500 anca doğar diyor bebeğim 1 haftada 280 gram almış benim bebeğimde 4e yaklaşır mi acaba
sevgiela Bende 25 haftalıkken gittim doktora 810 gramdı. Ve çok iyi dedi doktorum bu haftalarda olması gereken kiloda .
Mervemine Saimehayati ben 24+5 de gittim 600 dedi normal dedi canım bilmiyorum banada benimki az geliyor
ssnnmmm Saimehayati 25+1de714gr dı haftasıyla uyumlu demişti doktorum internettede o civarlar normal yani
bozkurt_19 Saimehayati 25+4 te gittiğimde 936 gr dı ama kız ve erkek bebeklerde farklı olabilir canım seninki çok az değil ki
Saimehayati bozkurt_19 benım de bebeğim kız. İlk hamileliğim anlamıyorum da. İster istemez endişeye düştüm. Ama yazan herkesten Allah razı olsun, çok mutlu oldum.
Beybisiannesi Saimehayati 24+4 haftalıkken gittim 652 gramdı gayette normal dedi bana bence bebeğinizin kilosu iyi 27 28. Haftalar da 1 kilo olmalılar diye biliyorum
Saimehayati Gizemaltnr insallah yaklaşır canım. Benim ilk hamileliğim pek anlamıyorum o yüzden net bisey söyleyemıyorum. Ama hersey insallah istediğin gbi olur.