Kuyumcu aylin08166 bendede vardı halada var 13+2 deyım ılk gebelıgım dusuk oldu tup bebekle ıkıncı denemede hamıle kaldım o yuzden sanırım sonuna kadar korkucam cokda ıcıme bunları koyup bebegıde etkılemek ıstemıyorum ama ınsan ıster ıstemez dusunuyor