Aylarca burda doğum hikayeleri okudum kendi doğumu mu sabırsızlıkla bekledim ve sonunda 38+6 da minik mucizemi biricik kızımı kucağıma aldım… sabaha karşı sancı ile uyandım daha vaktimiz vardı doktor haftaya gel nst ye gir demisti o yüzden doğum sancısı olduğunu anlamadım. Once yarım saatte bir geldi sancı ben gaz sancısı sandım defalarca wc ye gittim sancılar git gide 20 dk da bir 10 dk da bir seklinde sıklaşarak gelmeye başladı ilk belden gelen sancı giderek kasık bolgesine inmeye başladı ve dayanilmaz hale gelince anladım doğum sancisiydi sabah 5 den 6 buçuğa kadar çektim sonra eşimi uyandırdım hazırlanıp hastaneye gittik nstye bagladilar kan aldılar ve direk doğuma aliuoruz dediler. Ben normal doğum bekliyordum fakat bebeğim dönmemisti makat gelisli ve ilk gebelik olduğu için sezeryana alındım… ama o son ana kadar sancıları hep çektim normal doğum sancısı gercekten zormuş hele birde devamini cekseydim dayanabilirmiydim bilmiyorum… en son dr a nolur alın artık beni amelyata dedigimi hatirliyorum… belden uyusturmali oldum amelyat cok kısa sürdü 13 dk sonra bebeğimin sesini duydum o an harikaydı sonra beni de dikip çıkardılar odaya… ilk 2 gün sirt ve omuz ağrılarım oldu ama geçti cok şükür şimdi bebeğim 1 haftalık oldu uyuyor birbirimize alışıyoruz… rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin anneliği 😇