Canım benim Allah yardımcın olsun.. Bebeğinin de uzun ömrü olsun inşallah.. İçinde bir mucize var ne olur ona sıkı sıkı sarıl canım.. Gelinleri Hizmetçi gibi gören zihniyet bitmedikce bu sorunlarda bitmez. Keşke ayrı eve çıkma durumunuz olsaydı, böyle çok zor oluyor. Aileler işin icine girince olmuyor bazı şeyler.. Sabret biraz daha gidişata göre bakarsin inşallah…