Çok yazık ya gerçekten bu forumda kayınvalide olsun eş olsun bu olayları okurken şok geçiriyorum. Abi nasıl olabilir bu falan oluyorum. Benim eşim hamile oldugumu öğrendiğinden beri ve ya öncesi farketmez ev işi olsun yemek olsun çok şükür hep yardım ederdi. Simdi daha da çok ediyor. Midem bulanınca tuvalete koşarak gittiğimde peşime gelir benden çok korkar. Kayınvalidem olsun en ufak bişeyimde benden daha çok titrer. Gel kızım bunu yapalım sunu yapalım. Ona gittiğimde bana 1 tane iş yaptırmaz. Ben artık kötü oluyorum da yapıyorum. Ya gerçekten şurda yazılanlar olsun gerek forumda diğer yazılanlar olsun şok geçiriyorum nasıl böyle insanlar var diye. Allah yardımcın olsun valla. Ama oturup düşsün diye beklemek çok yanlış. Anne demek daha görmediği koklaymadığı evladının canına birşey gelsin istemez.