Ecenurcevik HasibeBurhan12 bende 20 +4 oldum haftaya giricem ama detaylıda gösteriyorlar yüzünü hemde burnunun yapısını şeklini yüzünü gösteriyolar ❤️❤️
HasibeBurhan12 Serapakcay hmm bilmiyorum ki bu gittiğimde derslerse bilmiyorum özele gidiyorum ama hiç test istemediler bugüne kadar