2koftemom Adonis01 inan ki orası öyle encok sevindigim sey Ortpırt tuvalete gitmemek oldu ohbe dedim sağlıklı sekılde olsunlar bize yeter o
Almila_koncuy48 Adonis01 bebeğime kavuşmak için çok heyecanlıyım ama o bende daha güvende gibi geliyor tüm kötülüklerden uzak … hamileliğimin son zamanları diye aşırı bir duygu yoğunluğu yaşıyorum sanırım 🥲🤣
Adonis01 Almila_koncuy48 Ya sorma durmadan özür diliyorum bebeğimden 😁 Yemeğimi aksatsam özür diliyorum , ayakta çok kalıp dinlenmesem özür diliyorum 😁 Evet belki daha güvendeler canım haklısın ama yine de bir an önce o mis kokuyu almak istiyorum ☺️🙏