Adonis01 32+5 ’iz ama zaman geçmiyor , size de öyle mi geliyor kızlar ? Sanki önümde 1 yıl daha varmış gibi hissediyorum 😐
2koftemom Adonis01 evet zaman geçmiyormuş gibi geliyor ama geçiyor hele doğsun ondan sonra saate bakmak bile aklına gelmiyor
Adonis01 sue92 Ben başta iyiydim de son haftalarda işte durdu sanki zaman . Hazırlık da yapmadım . Önümde çok uzun zamana var gibi hissediyorum
Adonis01 Ebruuka Aynı durumdayım doğum konusunda . Nasıl olacak bilmiyorum ama yine de zaman geçsin istiyorum
Adonis01 Ebruuka Birkaç defa sıkıntı yaşadığım için NST’Ye girdim . 34.haftada artık NST’ye gireceğimi söyledi doktor . Sen girdin mi ?
Adonis01 2koftemom Sağlıkla doğsunlar da doğsunlar canım . Şu an mide ağrısıyla , bacak ağrısıyla uğraşacağıma bebişimle uğraşmayı tercih ederim ☺️🌸
Aselinannesi12345 Selam 31+3 okadar haklısınız ki bir hafta bir yıl gibi geliyo bana napıcaz kızlar 🤨🤔😔
Aselinannesi12345 Adonis01 aynen katılıyorum size tamam doguncada uykusuz kalacaz tabiki ama en azindan biyerlerimiz ağrımıycak ragat nefes alıcaz rabbim tez zamanda geçirdin ŞU günleri 🤲🤲👼
2koftemom Adonis01 inan ki orası öyle encok sevindigim sey Ortpırt tuvalete gitmemek oldu ohbe dedim sağlıklı sekılde olsunlar bize yeter o