Mavi_- aynen canım ben aslında bu doktoru da değiştirmeyi düşünüyordum çünkü benim düşük yaptığım gün bile aramalarima mesajlarima cevap vermedi mesajlarıma hiç doğru düzgün cevap vermiyor diğer doktorlar gibi kilo ver diye diretmedi güler yüzlü bir doktor ama bana iyi insan değil iyi bir doktor lazım işte şimdi bir dahaki ay ilaç başlayacağım deyince değiştirmedim ama ilaçların faydası olmazsa çok iyi bir doktor duydum biraz ücretleri fazla ama yapicak birseu yok ben herşeye raziyim yeter ki ise yarasın sıfırdan tüm testlerimi yeniden yaptiricik başlıcam o doktora belki gözden kaçan ya da değişen birsey vardır