Canerkan1 https://imgyukle.com/i/HFriOU Çıplak gözle çok silik bir çizgi gördüm sanki adetime 3 gün var hayırlısı
Zeyneplena34 Ben göremedim canım bence adetin gecikince eğer tekrar yaparsın. Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤗
gel_artik_bebegim Canerkan1 koyulasinca hiç görünmüyor öncesinde bir tık gormustum ben sanki en iyi sen bilirsjn cnm çıplak gözle daha net görülür tekrarla testi bir iki güne
Canerkan1 gel_artik_bebegim https://imgyukle.com/i/HbPGZs şimdi yaptım sanki bu sefer bende göremedim