ilayinannesi Gzmmmmmm 32+6yim suanda. Cumartesi kontrolüm vardı 20 gün sonra çağırdı o zaman gireceğim. Siz kaç haftaliksiniz:)
_imra_1213 Gzmmmmmm çekinmeyin, hep böyle kalmicaksiniz şimdi hormonlardan dolayı bı yerlerimiz değişiyor, benimde 25 haftaya kadar öyle gobeyim tuylendi anneme sordum o dökülür dedi doğumdan sonra, ama benim şimdiden yok oldu 36 haftadayiz şimdi
Buslee Gzmmmmmm sadece göbeğini açıyorsun uzanıyorsun cihazla bağlıyorlar nst 20 dk falan sürüyor ortalama çıkan sonuca göre doktorun yorum yapıyor kalp atışlarını duymak çok keyifli🥰
ilayinannesi Gzmmmmmm sizinki de cook güzel iki isimde çok uyumlu birbiriyle 😍😍 isimleri gibi bahtlari da güzel olsun insallah 😍
threestar yusufbebekk447 yatagın baş kısmını kaldırttırsbilirsiniz ben genelde üst bedenim hafif eğik yatıyorum zaten diğer türlü de tansiyonum düşüyor sırt üstü
yusufbebekk447 threestar yatak başı kalkıyor mu bilmiyorum ama baş örtüsü +maske var bir de oda sıcak yatınca iyice nefes alamıyorum bakalım soracağım.
Huri54 Gzmmmmmm ben almıyorum ya dökülecekmiş Doğumdan sonra yaz da değil denize de gitmiyoruz dursun 🤣
Eylul58 Gzmmmmmm Çekinme hiç ben 2 hafta önce girdim bende de var tüylenme hiç yadırgamadı hemşire, gerçi ne diyebilir yani yiyorsa desin 😏
Rojbinizgi35 Gzmmmmmm ben ilk ayimda bir kere agdayla aldım ağda erken doğumu tetikliyor dediler jiletle alıyom ben canm
threestar yusufbebekk447 bende de durum aynı ama odada tek oluyorum burnumu acıyorum bazen, sorun sorun dümdüz yatmak sakıncalı bizim için
Edae Gzmmmmmm ben de 2 hafta önce gittim ilk defa. Bebeğin hareket edince düğmeye bas diyorlar o kadar. tok gidin mutlaka ben tahlil yapılır diye aç gitmiştim almadılar yemek yedim tekrar gittim😅