efsans reglim 4 gün gecikmişti, iki kez test yaptım sizinkine yakın silik çıktı böyle heyecanla bekliyorum kan testi vermeye gitsem mi diye🙈
Mom050 Bahar2622 sağ ol canım, kafam allak bullak oldu beklesem mi kan için gitsem mi diye😅 bi sıkıntı yoksa inşallah, peşinden geldim bak🤭
seymacambayraktar Mom050 hayırlı olsun canım benimde reglden 4 gün önce böyleydi regli olmadığın sabah tekrar yap çift çizgi belirgin olacaktır hayırlı olsun 😍
efsans benim reglim dört gün gecikmişti o halde yine aşırı belirgin bir çizgi değil acaba yeni olduğundan mı öyle yoksa korkmam mı gerekiyor🥺🥺
Nurunannesiii12 Mom050 hayırlı olsun. Mutlaka doktora görü kan ver bikac günde bir değer artışı izlensin.saglikla alırsin inşallah kucagina
Mom050 Çok teşekkür ederim hanımlar iyi dilekler için, inşallah sağlıklı bi gebelik olur.Allah bekleyen herkese tez zamanda hayırlı haberler almayı nasip eder🤲
Ankara0661 Mom050 ben adetime 3 gün kala kan testi yaptırmıştım pozitif çıkmıştı git yaptır bence hayırlı olsun şimdiden 🙂