Mom050 Hanımlar, regl tarihime 2 gün var. Test yaptım becerebilirsem fotoğrafı yükleyeceğim aşağı. 2.dakikada belirmeye başladı 5dakika sonundaki hali bu fotoğraf. Yorumlayabilir misiniz?
Mom050 Burcu3506 yaa teşekkür ederim, ne yapmam gerek hiç bilmiyorum 🤭kan vermeye gitsem mi reglin gecikmesini mi beklesem
Ankara0661 Mom050 ben adetime 3 gün kala kan testi yaptırmıştım pozitif çıkmıştı git yaptır bence hayırlı olsun şimdiden 🙂
[silindi] Mom050 kan ver 2 3 günde bir yine ver henüz doktora gitme araştır doktorunu. Bana kalırsa dayanırsan 6. Haftanda git doktora kese var mı yok mu baksın belki kalp atışı bile duyulur şimdiki aklım olsa böyle yapardım hayırlı olsun
Tugbaumit Mom050 bence gecikmeyi bekle yada kan testi yaptır canım regliye yakın dönemlerinde bazen pozitif çıkabiliyor başıma gelmişti Rabbim gönlüne göre versin inşAllah 🤲🏻
Pelinmutlu Mom050 gecikmeni beklemeye gerek yok ki kanı ver gidip hastaneye zaten 2 gün sonra tekrar gelmeni söylüyor 2 gün sonra tekrar kan veriyorsun hormon artışın var kı diye bakıyorlar ❤️ Git bence vakit kaybetmeden
Aysen3434 Benimki de böyleydi valla gebe çıktım hemen koş kan vermeye bence vaarrrrr hayırlı olsun şimdiden sonucuda yazz
annelikseruveni Mom050 var gibi😊bende adetime 4 gün kala yapmıştım böyle silik çizgi çıkmıştı hemen gidip kan verdim ve 150 üzeri çıkmıştı bhcg😁
Brcklc Bence yok gibi ama siz yinede kan tahlili yaptırdım hemen sevinip hayal kırıklığı yaşamayın derim🙏inşallah gebesinizdir dua edicem
Mom050 Kararsız kaldım :) eşimi de heveslendirmek istemiyorum beklesem mi napsam bilemedim bi oturup düşüneyim 😅