Mom26 ilk aşıda çok az az halsizlik ve ateş olmuştu ,kolum da külçe gibi olmuştu ama hiçbiri oyle aşırı rahatsız edici derecede değil.İkincide birazcık ağrı olsu sadece daha iiydi:)Yapılırken acımıyor da bir gün sonra falan biraz etkisi olabiliyor ,geçmiş olaun canım:)