Kızlar illaki ağrır sızı yapar ama abartıldığı gibi değil her aşı gibi normal seviyede
benim buradaki tartışmam bazı anne adayları çok çok fazla abartıyor ve korkutuyor doğum hikayeleri bile çok korkunç etkilenebiliyoruz ben aşıya giderken ayaklarım geri gidiyordu